INICI   -   QUI SOM   -    contacte

 SIGNES POSTALS  -  EXPOSICIONS

2013 ALELLA - 24 AL 31 D'AGOST DE 2013

Junta de Gobierno

Els dies 24 al 31 d’agost de 2013, El CERCLE FILATÈLIC BÍBLIC va oferir de nou la seva exposició itinerant “LA BIBLIA Y LA FILATELIA”. 

 

Aquesta exposició va estar molt relacionada amb el perfil de la ciutat a l'ocupar les instal·lacions de la bodega ALELLA VINÍCOLA.

 

Des de l’any 1906 aquesta bodega ha donat fama a la ciutat d’Alella  a través del seus vins, impulsant la creació de la Denominació d’Origen Alella en els anys 50, amb vins com el mundialment conegut “Marfil Alella.”

Amb motiu d’aquesta exposició es va crear un segell commemoratiu basat en una de les Bíblies del Cercle: la Biblia Régia, amb el corresponent mata-segells de primer dia. 

 

La jornada d’inauguració, el dia 24, i la de  clausura, el dia 31, es va oferir una conferència titulada “Historia de la Biblia en España”, amb un recorregut audiovisual des de les primeres bíblies traduïdes a les llengües de la península en els primers segles de l’era cristiana fins avui, amb especial atenció a les traduccions de la Bíblia al català.

Versión para imprimir | Mapa del sitio
© CERCLE FILATÈLIC BÍBLIC